ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja

  • masa pelepasan:2024-04-28 22:42:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:444
  • Penerangan pantas:

    Zhumadian,ZhumadianPengubah kotak kuasa angin,Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda,ZhumadianPembuat pengubah minyak ter

Kandungan artikel
ZhumadianPengubah kotak kuasa angin,

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda,ZhumadianPembuat pengubah minyak terjun, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

ZhumadianEfisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output,ZhumadianFungsi pengubah utama dalam kilang kuasa, semakin rendah efisiensi.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Los RastrojosApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:


ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

sasaranSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Bahan langsungKilang pengubah kuasa

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

ZhumadianGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

AraratMaklumat produk lain
  • NanamPengubah bekalan kuasaKaedah pembangunan saluran pemasaran industri

    NanamPengubah bekalan kuasaKaedah pembangunan saluran pemasaran industri

  • SvupskLift hidraulik tetapApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan

    SvupskLift hidraulik tetapApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan

  • SvupskPembuat paksi naikApakah perkara penting dalam perdagangan spot

    SvupskPembuat paksi naikApakah perkara penting dalam perdagangan spot

  • ErnshardJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempu

    ErnshardJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempu

  • ErnshardGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiCiri umum produk

    ErnshardGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiCiri umum produk

  • ErnshardMesin pembukaan hidraulik besarKegunaan khusus industri

    ErnshardMesin pembukaan hidraulik besarKegunaan khusus industri

  • Anbyon-upPengubah bekalan kuasaSebutharga

    Anbyon-upPengubah bekalan kuasaSebutharga

  • LuccaLift kereta api panduanMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

    LuccaLift kereta api panduanMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

  • segera:Peringatan: Maklumat ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja memberi anda ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja oleh syarikat kami, perkhidmatan ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja. ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!