ArxanPangkalan platform meningkatTunjang pembuatan

  • masa pelepasan:2024-04-28 21:19:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:351
  • Penerangan pantas:

    Arxan,Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusa

Kandungan artikel

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, dan penimbal mesti dihasilkan.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.

ArxanLift pembangunan adalah peranti mekanik yang menggunakan perlengkapan dan meshing rak (termasuk pemancaran gigi pin dan pemancaran rantai, atau mengangkat tali wayar besi) untuk membuat kandang penggantian bergerak secara menegak atau tidak, digunakan untuk mengangkut pekerja atau bahan, terutama digunakan dalam pembangunan dan penyelenggaran. Ia juga boleh berkhidmat sebagai mesin pengangkutan menegak jangka panjang untuk gudang, dermaga, dermaga, menara tinggi dan ceroboh.

Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

ChipataTeknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, dan fleksibiliti.

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin,ArxanPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatik, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.


ArxanPangkalan platform meningkatTunjang pembuatan



[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force,ArxanPemulihan semula bimbit, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

Lif rumah telah secara perlahan-lahan menjadi alat pengangkutan menegak penting untuk keluarga tunggal modern, dupleks, cerita berbilang, villa dan bangunan-bangunan tinggal lain, praktik dan selesa, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

penyelamatan peralatanKurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah


ArxanPangkalan platform meningkatTunjang pembuatan



Kembangkan peraturan dan perjanjian industri umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

Kesehatan dan KesehatanKeukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Kapasiti pemindahan teori. Ia adalah parameter utama escalator dan jalan kaki bergerak, merujuk kepada bilangan teori orang yang dipindahkan setiap jam.

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama,ArxanPlatform penangkapan gaya tahap, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.

ArxanButang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus, secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.


AraratMaklumat produk lain
  • ChongjuPengubah bekalan kuasa S11Bagaimana pemasaran melakukan promosi dalam talian

    ChongjuPengubah bekalan kuasa S11Bagaimana pemasaran melakukan promosi dalam talian

  • Hamburg-WandsbekMemangkat platform hidraulikPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak

    Hamburg-WandsbekMemangkat platform hidraulikPembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak

  • Hamburg-WandsbekPenghasilan jambatan naikLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi teknologi

    Hamburg-WandsbekPenghasilan jambatan naikLangkah-langkah yang boleh diambil dari segi teknologi

  • MILUSJembatan pengangkutan bekasNilai dan makna dari

    MILUSJembatan pengangkutan bekasNilai dan makna dari

  • MILUSHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanSebab-sebab tidak berfungsi

    MILUSHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanSebab-sebab tidak berfungsi

  • MILUSPangkalan meningkatApa yang perlu dilakukan sekiranya berlaku sesuatu yang tidak betul

    MILUSPangkalan meningkatApa yang perlu dilakukan sekiranya berlaku sesuatu yang tidak betul

  • Kangdong-upPengubah bekalan kuasa dan distribusiKaedah penyelenggaraan

    Kangdong-upPengubah bekalan kuasa dan distribusiKaedah penyelenggaraan

  • MohacsPanduan platform angkat hidraulik kereta apiKesanggupan

    MohacsPanduan platform angkat hidraulik kereta apiKesanggupan

  • segera:Peringatan: Maklumat ArxanPangkalan platform meningkatTunjang pembuatan memberi anda ArxanPangkalan platform meningkatTunjang pembuatan oleh syarikat kami, perkhidmatan ArxanPangkalan platform meningkatTunjang pembuatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ArxanPangkalan platform meningkatTunjang pembuatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ArxanPangkalan platform meningkatTunjang pembuatan. ArxanPangkalan platform meningkatTunjang pembuatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ArxanPangkalan platform meningkatTunjang pembuatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!